5 Adımda Motivasyonunuzu Arttırın

Gün içinde, odaklanma ve motivasyon konusunda zorluklar yaşamamıza neden olan pek çok etmenle karşılaşıyoruz. Oysa planlama, dinlenme ve beslenme gibi temel faktörleri kontrol altında tutarak hayat kalitemizi kısa zamanda yükseltmemiz mümkün. Bu yazımızda; enerjinizi yükseltecek, hayatınızı daha pratik hale getirecek önerilerimizi sizlerle paylaşıyoruz.

1.Adım: Planlama

Yapacağınız gündelik işleri, kolayca görebileceğiniz biçimde not edin. Bunun için not defteri ve yapışkanlı yazı tahtası kullanabilirsiniz.

2.Adım: Çalışma Düzeni

Evdeki çalışma ortamınızı mümkün olduğu kadar dinlenme alanınızdan ayırın. Sade ve işlevsel bir çalışma masası seçmeye özen göstererek, dikkatinizi dağıtacak etmenleri ortadan kaldırın.

Ofis düzenleyici ile masanızın daima sade kalmasını sağlayabilirsiniz.

3.Adım: Sağlıklı Beslenme

Beslenme düzeninizi aksatmamaya özen gösterin. Gün içinde enerji veren sağlıklı besinler yemeye çalışın. Atıştırmalık kulesi, atıştırmalık kabı ve termos gibi ürünlerle evdeyken de ara öğünlerinizi kolayca muhafaza edebilirsiniz.

4.Adım: Dinlenme

Uzun süre bilgisayar karşısında vakit geçiriyorsanız, kısa molalar vererek vücudunuzu dinlendirin. Masaj rulosu, aromaterapik yastık ve serinletici göz pedleri ile kısa sürede vücudunuzu dinç hale getirebilirsiniz.

5.Adım: Hareket

Her ne kadar evde olsanız da mutlaka hareket etmelisiniz. Güne başlarken, gün ortasında veya akşamları kaslarınızı harekete geçirecek egzersizler yaparak motivasyonunuzu artırabilirsiniz. Kokulu mumlardan yararlanarak egzersizlerinizi daha keyifli hale getirebilirsiniz.

Denge tahtası, fitness bandı ve el egzersiz aleti gibi işlevsel ürünlerle kısa sürede kaslarınızı harekete geçirebilirsiniz.

Sizin için hazırladığımız önerileri uygulayarak 5 adımda motivasyonunuzu yükseltebilir, odaklanma sürenizi artırabilirsiniz.