Halka Çalıştırıcı ile Formda Kalın

Dilediğiniz mekânda kolayca kullanabileceğiniz halka çalıştırıcı ile gün içinde az bir zaman harcayarak formda kalabilirsiniz. Evde geçirdiğiniz zamanı daha verimli hale getirebileceğiniz, farklı kas gruplarınızı çalıştırarak daha sıkı bir vücuda sahip olabileceğiniz halka çalıştırıcı ile yapabileceğiniz basit egzersizleri, bu yazımızda bir araya getirdik.

Squat

Halka çalıştırıcının önünde durun. Ellerinizle her iki bandın ucundan tutun. Dirseklerinizi esnetirken vücudunuzu aşağı çekin. Squat hareketini yaparken bacaklarınızın birbirine paralel olmasına, başınızın ayak uçlarınızın gerisinde durmasına dikkat edin. Hareketi daha etkili biçimde yapmak için tek ayak üzerinde ya da zıplayarak squat yapabilirsiniz.

Ön Kol Egzersizi

Halka çalıştırıcının önünde durun. Bandın uçlarını tutun, hafifçe vücudunuzu eğerek kollarınızı esnetin. Vücudunuzun yere çapraz durmasına dikkat edin. Dirseklerinizi esnetin, kollarınızdan güç alarak yumruklarınızı yüzünüze yaklaştırın. Ardından başlangıç pozisyonuna dönün.

Bacak Egzersizi

Halka çalıştırıcının önünde durun. Bandın uçlarını tutun. Ağırlığınızı parmak uçlarınızla destekleyin, sağ bacağınızı bir adım geriye atın. Banttan yardım alarak kendinizi yukarı çekin. Aynı hareketi sol bacağınız için de yapın.

Göğüs Egzersizi

Halka çalıştırıcının önünde durun, iki elinizle bantları tutun. Geriye doğru birkaç adım atın. Ağırlığınızı öne vererek yere çapraz durun. Kollarınızı göğsünüzün önüne uzatın. Dirseklerinizi esneterek şınav çekmeye benzeyen bu egzersizi tamamlayın.

Dağ Tırmanışı Egzersizi

Halka çalıştırıcıyı arkanıza alın. Dizlerinizi ve avuç içlerinizi yere koyun. Ayaklarınızı bandın kollarına geçirin. Vücudunuzu, bacaklarınız esnemiş olacak şekilde havaya kaldırın. Sağ dizinizi bükerek göğsünüze yaklaştırın. Aynı hareketi sol diziniz için de yapın.

Arka Kol Egzersizi

Halka çalıştırıcının önüne geçin. Bandın kollarını ellerinizle tutun. Kollarınızı, göğsünüzün önüne doğru esnetin. Vücudunuz öne eğildikçe, yavaşça dirseklerinizi esnetin. Başınızın ellerinizin arasında olmasına ve gövdenizin yere çapraz durmasına dikkat edin.

Halka çalıştırıcı ile tüm vücudunuzu çalıştıracak etkili egzersizleri evde kolayca uygulayabilir, formunuzu koruyabilirsiniz.