Soğuk Algınlığına Elveda!

Düzenli koşu yapmak organizmayı güçlendirerek aynı zamanda vücut direncini de güçlendirir. Özellikle soğuk mevsimlerde soğuk algınlığına yakalanmamak için koşu yapmak iyi bir alternatiftir.

 

Koşmak Mutlu Eder

Koşucular özellikle karanlık aylarda daha sağlıklı yaşar çünkü daha sık temiz havaya çıkarlar. Daha çok oksijen, ışık, hareket, daha fazla memnuniyeti ve dengeli bir yaşamı sağlar.

 

Koşmak Genç Tutar

Daha iyi bir kondisyon, daha sağlıklı bir kalp, daha düşük bir nabız ve daha iyi bir kan dolaşımı gerçekten de daha sağlıklı bir görünüm sağlıyor. Koşucular daha hareketli ve güçlüdür. Bu da gençliğin iksiridir.

 

Dikkatli Olmakta Fayda Var

Soğuk havalarda koşanlar bronşlarına ve akciğerlerine sürekli soğuk hava alıp verdikleri ve hastalıklardan korunmak için daha dikkatli olmak durumundalar. Soğuk havadan dolayı nefes yolları tahriş olabilir, hatta kasılabilir. Böyle bir endişesi olanın daha yavaş koşarak derin nefes alıp vermeyi en aza indirmesi gerekir. İyi bir alternatif olarak ağız ve burun kısmını sarabileceğiniz, nefes alan çok özellikli bir bez kullanmaktır.