Dünya genelinde faaliyet gösteren en büyük Alman perakende şirketlerinden biri olarak; 2006 yılından beri sürdürülebilirliği kurumsal stratejiye entegre ederek kurumun vazgeçilmez unsurlarından biri haline getirdik. Kahve, pamuk, ahşap gibi ürünlerin üretim aşamalarında ve tüm operasyonel süreçlerinde kurumsal sorumluluğunun farkında olarak yüzde 100 sürdürülebilir bir şirket olma yolunda hızla ilerliyoruz.

 

Ekolojik, sosyal ve ekonomik açıdan yüzde 100 uyumlu tarım yöntemleriyle yetiştirdiğimiz kahveler, gelecekteki müşterilerimize aynı tazelik ve kaliteyi sunmamızı sağlıyor. Uluslararası alanda kabul görmüş olan tüm standart kuruluşları ile birlikte çalışıyoruz; bunların arasında Rainforest Alliance, Fairtrade, UTZ Certified ve AB mevzuatı kapsamında BIO organik gıda etiketinin arkasında olan kuruluşlar bulunuyor. Kahve yetiştiricilerini organize etmek ve sürdürülebilir kahve yetiştiriciliğinin faydaları konusunda farkındalıklarını arttırmak üzere 4C Birlik Davranış Kurallarının temel standartlarını benimsiyoruz. Bu sayede 2015 yılında kahvemizin %40’ından fazlasını sürdürülebilir kaynaklardan elde ettik.